Дніпро, вул. Європейська 15, оф. 303
+38 (067) 005 3388

Маловідомі факти

Нічне життя метрополітену Дніпра

З 5:30 і до 23:00 тисячі пасажирів користуються метрополітеном у своїх потребах. Хтось їде на навчання, на роботу чи по інших справах. Але мало хто з заклопотаних пасажирів знає, що відбувається у метро після відправлення останнього потягу. Тож фахівці з транспортних питань розповіли маловідомі цікаві факти про нічне життя підземки. 

Близько 23:30 поїзд зі станції “Вокзальна” відправляється на розворотний тупік. Рухомий склад ночує на станції аби синхронно відправитися з іншим потягом, шо почне рух зі станції “Покровська” вранці. Всі входи та виходи з зупинок зачиняються. Адже роботу розпочинають співробітники нічної зміни. 

Спектр їхніх задач досить великий. Для безпеки, диспетчер дає дозвіл на відключення напруги контактної рейки. На колії платформи станції “Покровська” прибуває мотодрезина на дизельному ходу. За допомогою цієї машини співробітники метрополітену виконують ремонтні та допоміжні роботи з перевезення вантажів, устаткування, робочої бригади, фарбування стін і стелі, дезінфекції, миття поверхонь.

Спеціалісти з колійного господарства оглядають весь шлях, а наступні за ними співробітники проводять огляд чавунних тюбінгів тунелю на предмет тріщин, сколів, протікання. На колію також  спускають вимірювальне обладнання, що дозволяє виявити дрібні дефекти в рейковому полотні.

Здійснюється огляд стрілочних переводів, ревізія сигнального обладнання, засобів автоматичного захисту, насосного і вентиляційного устаткування. 

Відбувається і поточний ремонт ескалаторного обладнання. 

Тож мало хто здогадується, що коли зачиняються двері входу в метро, насправді робота об’єкта не припиняється. Бо всі вказані дії дуже важливі для безпечного та безперебійного обслуговування пасажирів вдень.

 

Поширити:
17 Липня, 2020