Дніпро, вул. Європейська 15, оф. 303
+38 (067) 005 3388

Паспортні пристрасті

Вирішити конфлікт, який вже вирішено

Перероблення айді-картки через невчасно виданий ПІН-код – з такою ситуацією зіткнувся дніпрянин Олексій. Звісно, це неприємний, але одиничний випадок, який, на щастя, вирішився. Та навіть попри примирення сторін конфлікту, герой нашого сюжету, залишився не задоволеним. Зібравши прес-конференцію та запросивши юриста та ЗМІ, чоловік вирішив додатково розібратися в ситуації. Цікаво те, що вислухати думку протилежної сторони, тобто представників міграційної служби, чомусь бажання у організатора не виникло. Втім, зовсім несподівано ні для кого, до прес-центру завітали представники звинуваченої сторони. Виступити на камеру їм, на жаль, не вдалося, втім обговорити ситуацію, все ж таки, змогли. Розмова, звісно, була напружена та більше нагадувала словесну сутичку, та попри це, фахівці розставили в історії крапки. По завершенню прес-конференції, нам таки вдалося поспілкуватися з представниками міграційної служби. Вони пояснили свою позицію та пообіцяли ще раз розібратися з приводу даної проблеми. І якщо підтвердиться факт певної дії чи бездіяльності з їхньої сторони, винна посадова особа понесе дисциплінарну відповідальність.

https://www.otv.ua/TuLOANwCfoE

 

Поширити:
3 Січня, 2019